Jak szybko zrzucić parę kilko.

Każda z nas chciałaby mieć super sylwetkę, ale zniechęcamy się po paru tygodniach spędzonych na siłowni lub w fitness clubie, jeżeli waga pokazuje wciąż tyle samo kilo co przed ćwiczeniami. Często również brak czasu uniemożliwia  nam systematyczne uczęszczanie do sal gimnastycznych lub na aerobic. Szczególnie gdy mamy małe dzieci i same sprawujemy nad nimi opiekę przez cały dzień lub przez jego większość.

 

Spacery

Młode mamy mogą świetnie wykorzystać czas spędzony z dzieckiem na zrzucanie zbędnych kilogramów. Jeśli dziecko jest malutkie mogą to być na przykład długie spacery z wózeczkiem, maluch z pewnością skorzysta na przebywaniu na świeżym powietrzu, a mama straci kilka kalorii. Koniecznie musisz wybrać odpowiednie miejsce do spacerowania, może to być park, las czy bulwary. Ważne aby wokoło nie było ruchliwych ulic, które mogą wybudzić dziecko ze snu.

Skoki na trampolinie

Można również wykorzystać zabawki dziecka jak na przykład trampoliny. Jeśli dziecko zmęczy się już skakaniem mamy mogą wykorzystać ten sprzęt do ćwiczeń. Na Internecie można znaleźć wiele filmików pokazujących różne ćwiczenia na trampolinie. W ten sposób nie tylko spędzasz czas z dzieckiem ale także przebywacie na świeżym powietrzu i dostarczacie organizmowi odpowiedniej dawki ruchu. Podczas soków na trampolinie w ciągu 45 minut można spalić aż 800 kalorii, ale żeby wytrzymać w ciągłym ruchu 45 minut trzeba mieć niezłą kondycję fizyczną. Jeśli uda Ci się wytrzymać na początku 5 czy 10 minut, będzie także duży sukces.

Jazda na rowerze

Jeśli masz starsze dzieci, które chętnie spędzają czas na jeździe na rowerze możesz kupić sobie rower i jeździć razem z nimi. Z pewnością przygody podczas rowerowych wycieczek bardzo was do siebie zbliżą a ty dodatkowo zapewnisz sobie odpowiedni trening, szczególnie dla swoich nóg i pośladków.